M.

Jag måste skriva av mig, så är det bara.
Det senaste dagar, har jag inte kunnat sluta le, fan va bra jag mår.
jag är kär, otroligt jävla kär, jag har ALDRIG varit såhär kär, det är helt sjukt..
Från första dagen jag såg henne, så har jag tyckt att hon vart den vackraste flickan på denna jord, men hon har en ännu vackrare insida. Fan va du är bra.
Du är mitt allt, den ända jag önskat mig, du är en del av min dröm.
Jag kan inte förklara hur fort mitt hjärta slår när jag pratar med dig, jag kan inte förklara hur lycklig jag blir bara jag hör ditt namn, vem personen som än säger ditt namn menar, så ler jag alltid, för det är ditt namn.
Jag smälter varje gång jag ser dig, och att se dig le är det bästa som finns.
Dina ögon, ditt leende, din röst, sättet du pratar, när du sover, sättet du pratar med mig och skriver älskling till mig, går inte förklara hur glad jag är. 
Jag älskar dig.

"Every day, every night, I wanna see you baby staying by my side.
I'm going down on my, on my knees for you, for your love I do it, for your sake, belive I do.
If you don't love me, why do you raise my hopes? No matter what happens, I can't let you go.
You got it wrong, I didn't want to hurt you, I wanna be all the world to you."



When I think about you, wich I do all the time, I smile, like never before.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0